השר מלכיאלי: "הביקורת על התקציב נובעת מבורות"

מהדורת הבוקר No Comments on השר מלכיאלי: "הביקורת על התקציב נובעת מבורות"
צילום: Chaim Goldberg/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות מיכאל מלכיאלי התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר סוף השבוע' בהגשת יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ופתח בהתייחסות לאישור הקבינט להכנסת דלק לרצועה: "איום שקיים על הגבולות כבר עשרות שנים – אי אפשר להסיר בשבוע אחד. ההחלטה על הכנסת הדלק לא התקבלה בקלות דעת. יש מכלול של שיקולים והכל נעשה בכובד ראש ובאחריות. זו הייתה החלטה קשה אבל לאחר הרבה ישיבות ומודיעין".

לדבריו: "ראשי האוניברסיטאות הנחשבות בעולם שהם נושאי הדגל של האינטליגנציה גמגמו מול הטרור. אנחנו בזים להם. הקריאות מול הממשלה בתוך ישראל מגיעה מבורות ואי הבנה. אנשים הגיעו לממשלה עם פתק מהבית שהם מתנגדים. לא ניסו להקשיב. להבא – מה שחשוב לנו יוכנס לבסיס התקציב".

לגבי סיום כהונת הרב עמאר שליט"א כרב העיר בירושלים: "עשינו מאמצים גדולים מאוד שלא תהיה עיר ללא רב. כל שינוי בנהלים הקיימים היום ברבנות מחייבים חקיקה וכעת עוסקים רק בחקיקה שקשורה במלחמה".

לגבי הבחירות המקומיות: "בסוף צריך לאזן בין השיקול של דמוקרטיה ובחירות חופשיות לבין המלחמה וההנחיות. מקווה שימצאו את האיזון המדויק".

ולסיום, סיפר שר הדתות: "נערוך הערב בכותל הדלקת נר ראשון של חנוכה בהשתתפות הרבנים הראשיים ומשפחות החטופים. נדליק חנוכייה לכל אחד מהחטופים בתפילה שבקרוב הם ישובו ויוכלו להדליק בעצמם".

האזינו



0 תגובות